۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

دوستان سكينه كافيه ! شيوا را دريابيم.

نميخواهم شخصيت سكينه زن در آستانه سنگسار را نفي كنم اما كسي كه عجالتا به نگاه وتوجه رسانه اي ما نياز دارد شيوا است...سكينه اگر چه رفتارش اگر حقيقت داشته باشد سنخيتي با رفتار اكثر ما ايراني ها ندارد اما در مقايسه با ديگر زناني كه درين مقوله وجرم در اين مدت سي ساله به دست حكومت گمنامانه جانشان گرفته شده است انسان خوشبختي است كه همه ي دنيا به او توجه كرده است .البته به لطف شما فعالان عرصه ي رسانه واجتماع كه اعدام وجان گيري انسانها را به هر قيمتي ظالمانه ميدانيد.اما شيوا كه مثل اكثر ما بود واز جنس ما.او دقيقا كارهايي را انجام داده است كه من در اين يكسال ونيمه انجام دادم او يك فعال اجتماعي بود من وشما هم يك فعال اجتماعي هستيم بااين تفاوت كه او شناخته شده بود ولي ما گمنام ...او در تظاهرات ها شركت كرده ما هم همين كار ر ا كرديم... او نتوانست در تشيع آيت الله منتظري شركت كند ودر آستانه ي سفر به قم دستگير شد ولي من واحيانا شما شركت كرديم همه ي اين حرفها ر ا گفتم كه بگويم شيوانظر آهاري وديگر دوستان از ين دست كه دربند هستند از جنس شخصيت ما هستندومثل ما مي انديشندورفتار مي كنند. انها امروز دربند هستند ومعلوم نيست كه درين ساعت چگونه اوقات ميگذرانند ولي من در پناه سقف اتاقم نشسته ام وآزادانه به هر كاري مشغولم ...هر كاري كه بتواند جهان را نسبت به اين عزيزان روشن وآگاه كند بر ما واجبست در امضاي پتيشن هايي كه راجع به اسيران موجو.د ست سر سري نگذريم وحتمن امضا كنيم اين يك نكته ي مهم وحياتي است كه در توان ما هست از ان غافل نشويم. دوستان عجالتا سكينه؛ باشگاه تراكتور؛ درياچه ي اروميه ؛ دعواي ترك وفارس تعطيل وتمام توانمان را براي عزيزان اسيري كه ما هم ميتوانستيم به جاي آنها باشيم خرج كنيم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر