۱۳۸۸ بهمن ۲۵, یکشنبه

مقام نا معظم !من فاز جدید کارم تازه شروع شده است!

یه وقت توهم برت نداره که من بعد از 22بهمن خونه نشین شدم ودچار یاس وروزمره گی ...نخیر تازه فاز جدید کارم شروع شده است دییشب نوع شعارم را عوض کردم ویه محل را با دوستان با شعار آگاهی بخش تزیین کردیم در باب مظلومیت مردم سبز ...بزار به جرات بهت بگم با اینکه مردم را زدی وگرفتی واعدام کردیی باز هم نصف جمعیت حاضر در 22 بهمن جمعیت سبز بود که متاسفانه به علت مدیریت نا صحیح جنبش در قبال این تظاهرات بدون هویت ظاهری و متفرق اومدند وتو هم توی تبلیغات تلویزیونیت به اسم خودت مصادره کردی نصف دیگه اون جمعیت حاضر داستانش اینجوریه که برات میگم:مردم را توی مناطق محروم وروستاها توی فقر وبدبختی نگه داشتی وحالا با پرداخت اندک مبلغی واز انجاییکه توان رفتن به مسافرت را ندارند برداشتی به عنوان تور تظاهرات با خودت همراه کردی وآوردی برای سیاهی لشکر سیاهی لشکری که هیچ اعتقاد وایمانی توی کارش نییست اگر من هم داشتم وآزاد بودم دو برابر این جمعیت را با خودم میاآوردم ولی اینرا بدون که جنبش سبز آدمک بی هویت نمیخواد جمعیت سبز اگر اقدامی میکنه یا اگر توی خیابون میاد همشون یه تفکر پشت این عملشون هست من با کمک دوستانم سعی مون بر اینه که اون عده آدم غافلی که تو بر میداری از همه جای مملکت جمع میکنی ومیاری ما تصمیم داریم آگاهشون کنیم که چه جوری داری از اونها بر ضد خودشون وبر ضد منافعشون سواستفاده میکنی...خیالت راحت من ودوستام کارمون را و وظیفه مون را خوب بلدیم وانجام میدیم...رهبرای جنبشمون هم از این به بعد منسجم تر ودقیق تر برنامه ریزی میکنند تا هر چه زودتر به کمک هم که خیلی هم بی شمار وزیاد هستیم وبه یاری خدای سبزمون تو را از تخت سلطانی پایین بیاریم . بهت بشارت میدم که خیلی هم دور نیست...انشاالله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر