۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

تو جی میل من رو فیلتر کردی ,منم تمثال مبارکت رو پاره کردم!

لعنت به تو خامنه ای که جی میل رونمیدونم چیکارش کردی که با هیچ کلکی نمیشه بازش کرد...لعنت به تو که امروزاز دست پلید تو موندم تو ی بی خبری ,من همه ی لینکهای خبری رو از جی میلم میگرفتم... عمو محسن سازگارا زحمت میکشه وبسته ی حرفهای گهربارش رو هر روزبرام ایمیل میکنه! لعنت به تو که نمیدونم امشب چه راهکاری برای مبارزه ی با تو ایراد فرموده! لعنت به تو که از حال وروز عزیزم توی غربت هیچ خبری ندارم!خیلی عصبانیم...می خوام خرخره ی لعنتی تورو با دندونام بجوم! اما در دسترسم نیستی! تنها راهی که تونستم با اون موقتا خودم را ساکت کنم این بود که اسپری را بر داشتم ورفتم بیرون وچند تا طلب مرگ جانانه برایت روی دیوار همسایه ترسیم کردم!با خودم عهد کردم وبه ارواح خاک مادرم قسم خوردم که 22بهمن حتما ده نفر از فامیل و دوستا رو دستشونو بگیرم با خودم بیارم توی خیابون تا طلب مرگت را به کمکم فریاد کنند...ارزش داشت لعنتی?خیلی از دستت عصبانیم بی وجدان!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر