۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

محمود خان قربون دستت ضربه ی آخر رو محکمتر بزن!


محمود خان خیلی مدیون توام ! سی سال آزگار حتی واسه ی گفتن اسم خودم هم لکنت زبون داشتم! اما امروز به لطف تخم کفترهای مرحمتی تو! ماشالله مثل نقل ونبات مرگ بر دیکتاتور روی زبونمه... من تا چند وقت پیش یه آدم بیخود و بزدلی بودم که هر جا یه مامور راهنمایی هم میدیدم راه رو کج میکردم از چندتا کوچه اونور تر تا مبادا گرفتار اخم نگاهش بشم! ولی محمود جان حتمن خبرش رو شنیده ای که روز عاشورا به لطف شهامتی که تو به من هدیه داده ای چه کردم ...لابد فیلمش رو دیده ای که چه جوری مثل فشنگ دنبال گلوله می دویدم! من اگه امروز ادعام میشه که سبزمو دیده میشم به خدااین سبزی رو از صدقه سری تو دارم...صادقانه بگم من آدم نمک به حرومی نیستم من خیلی چیزها رو از تو دارم ومدیونتم...دکترتو اگه نبودی مهندس هم داشت گوشه ی فرهنگستون خاک میخورد حالا چه برسه به من به درد نخور!محمودجون به نظرم تو از مهندس هم سبز تری! تو من و میرحسین رو با هم زنده کردی! راستی محمود جان شنیده ام یه طرح اقتصادی خیلی توپ هم واسه این نظام رو به قبله آماده کرده ای... خداییش خیلی بیرحمی ناقلا! قبر این مریض ریقو رو داری جلو جلو می کنی! بابا تو دیگه کی هستی !همیشه سبز باشی محمود عزیز!راستی بیست ودو بهمن که هستی؟ انشالله خدمت می رسم!

۳ نظر:

  1. Man hamisheh Mahmoud ro doost dashtam !!!
    Kheily ba hale
    Fereshteh Nejaat Iran Mahoud e !!

    پاسخحذف
  2. عزیزمی
    خیلی حال کردم
    یاد مطلب از بازی لذت ببر نگار مرتضوی افتادم که مسعود بهنود توی وبلاگش گذاشتش
    خیلی مخلصیم
    سبز می مانیم، بیشمار و پر غرور

    علی

    پاسخحذف
  3. ولی حالا جدی. من واقعا دارم به این موضوع ایمان میارم که محمود از قصد داره خرابکاری میکنه و در واقع از خودمونه و در جبهه دشمن نفوذ کرده تا از داخل ترتیبشونو بده. دمش گرم.

    پاسخحذف