۱۳۸۹ تیر ۳۱, پنجشنبه

سيد علي ممنون كه با فتواي جديدت ارزش مرجعيت تقليد را دوزاري كردي

 سيد علي ممنون كه با فتواي جديدت ارزش مرجعيت تقليد را دوزاري كردي



جمهوري اسلامي خيلي از معاني مفهومي ومكاني را عوض كرد .اداره ها را مسجد كرد ومساجد را اداره! خيلي از اداره ها صبحها زيارت عاشورا ميخوانند وظهرهم نماز جماعت. مساجد را كه تا قبل از انقلاب يه جاي مقدس ومامن انسانها براي خودسازي وآرامش بود را اداري كرد خيلي از مساجد مكاني شده است براي كارمنداني خاص (بسيجيها )كه شبانه روز به كارفتنه مشغولند وراههاي مبارزه با مردم رافرا ميگرند من به شخصه وقتي كه ميخواهم از جلوي مسجد محل رد بشوم نا خواسته راهم را به آن سمت خيابان كج ميكنم تا قيافه هاي يك شكل اين آدمها را كه هميشه جلوي مسجد معركه ميگيرند را نبينم..امام حسين وحضرت علي وكلا ائمه را هم مصادره كرده اند وبه ظاهر از قداست آنها در نزدمردم كاسته شده است..من به شخصه هر جا ودر هر زماني كه صداي مداحي ونوحه خواني از رسانه هاي رسمي حكومت را ميشنوم واين مداح هاي عبوس ومفت خور را كه به بركت اين نظام گردنشان را تبر نميزند ميبينم مو به تنم سيخ ميشود وحالم بد ميشود

نيمچه اعتقادي هنوز به مرجعيت داشتم ولي با اتفاقاتي كه در اين يكساله افتاد آنهم رنگ باخته بود وحالا هم قضيه ي اين فتواي خامنه اي وسكوت مراجع ديگر تكليف را روشن كرد..اين حكومت به نظر من ضد دين ترين حكومت تاريخ جهانست چون خيلي خوب توانست همه ي اعتقادات مردم را به لجن بكشد!

۱ نظر:

  1. سرور من ، عزیز من ، دین اسلام از اولش هم لجن بود . ما نمیدانستیم . دینی که پیغمبرش از راهزنی شروع کرده و با قتل و غارت یهودیان و تصاحب اموال آنها و به کنیزی گرفتن زن و فرزندانشان به پول و قدرت رسیده ، میخواهی لجن نباشد ؟ دینی که پیغمبرش از دختر ٧ ساله برادرش خواستگاری میکند ( چون به ابوبکر گفته بود تو برادرمن هستی) و در ٩ سالگی با این دختر ٩ ساله ازدواج میکند در حالیکه در آنموقع محمد ٥٤ سال دارد ، میخواهی لجن نباشد ؟ دینی که هوادارانش را همواره به جنگ تشویق میکند و میگوید مردان را بکشید و اموالش و زن و فرزندانش را به کنیزی بگیرید و بیست در صدش هم به من بدهید میخواهید لجن نباشد ؟ در آن زمان پسر خوانده مانند پسر محسوب میشد . دینی که با داشتن آنهمه زن تا چشمش به زن نیمه لخت زن پسر خوانده خود زید ابن حارثه می افتد فوری عاشق میشود و عشق خود را بیان میکند و زید از ترس محمد فورآ زنش زینب را طلاق میدهد و محمد بلافاصله با زن پسر خوانده خود ازدواج میکند ، میخواهی لجن نباشد ؟ یادمه یک آخوندی میگفت که هر زنی بیوه میشد و شوهرش میمرد پیغمبر برای اینکه مخارجش را بدهد با آن زن ازدواج میکرد در حالیکه واقعیت این است که مردان را میکشت که زنانشان را تصاحب کند و غیر از یکی دو تا از زنهاش بقیه زیر بیست و دو سال بودند .
    دینی که تمام مردان قبیله بنی قریظه را در یک روز دستور گردن زدنش را میدهد و می شیند با رامش خاطر به این قتل و عام نگاه میکند و شب همانروز هم صفیه زن ٢٠ ساله رییس قبیله را به خمیه خود میبرد زنی را که همان روز شوهر و پدر و برادر و عموی خود را به دستور این مرد از دست داده ، میخواهی لجن نباشد ؟ البته شما درست میفرمایید اینها این دین کذایی را به ما نشان دادند و من با شما کاملآ در این امر موافق هستم و به شما درود میفرستم ممنونم که انگشتتان را درست روی نقطه حساس گذاشته اید . یادتان نرود که اینها فقط شمه ای از اعمال زشت و غیر انسانی کسی است که ادعای پیغمبری میکند و مرتب حرفهای چرند میگوید که زمین صاف است و خورشید و ماه دورش میچرخند و همه اینها را هزاران برابر بیشتر آخوند ها میدانند و مطمئنآ هر آخوندی میداند که دین اسلام یک لجن بیش نیست.

    پاسخحذف